מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו

מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו:

http://newdirectwatch.blogspot.com/p/72-megavideo.html


***המאזין***
סדרה חדשה בבלוג:
עכשיו שמגה וידאו נסגר, האתר שווה לזבל חח... אין לכם מה לחפש פה, הכל משם.

ההמלצה השבועית לתאריך ה-14.6.2011

והשבוע בפינה - האו.סי




אופי הסידרה:
סדרת נעורים זו מתרחשת במחוז קליפורניה "אורנג' קאונטי". ריאן אטווד (בנג'מין מקנזי), נער ממשפחה הרוסה שמסתבך בפלילים. עורך הדין הממונה עבורו מטעם המדינה, סנדי כהן (פיטר גאלאגר), פורש עליו את חסותו ולוקח אותו לביתו, למרות מחאותיה הנמרצות של אשתו, קירסטן (קלי רואן). ריאן פוגש את בנם החנון סת' (אדם ברודי) ואת מריסה קופר (מישה ברטון), השכנה הלוהטת מהווילה ליד, ונכנס מהר מאוד לעניינים, שכוללים בעיקר: סקס, אלכוהול, מסיבות, מכות ואינטריגות של החברה הגבוהה.

תמונות:



מידע על הסידרה והמלצה אישית:


הסידרה "האו.סי" מתרחשת בשכונה עשירה בקליפורניה. הסידרה עוקבת אחרי 4 נערים ונערות במהלך התיכון. 3 נערים עשירים ונער משכונת עוני אשר אומץ על ידיי משפחה עשירה. הסידרה היא סדרת נעורים (בסגנון של מגרש ביתי, אחת שיודעת, 90210 וכו'...) בתור אחת שראתה הרבה סדרות נעורים, הסידרה שהכי אהבתי זו, האו.סי. למה? מכיוון שכשאתה צופה בסידרה אתה נרגעה וזה כיף ממש להעביר את הזמן. עם זאת יש גם הרבה קונפליקטים ובעיות של נערים, כמו למשל הסתבכות עם החוק וכו'...
עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם למה סידרה כזו נגמרת לאחר 4 עונות בלבד? התשובה היא שנעשו קשיים בהפקה, שחקנים רצו לעזוב, ומאסו בסידרה. לדעתי סיימו את הסידרה לאחר 4 עונות וזה טוב, מכיוון שזה לא נסחב הרבה עונות והדברים שם לא חוזרים על עצמם כמו מגרש ביתי למשל. (שלא תבינו לא נכון אני אוהבת את מגרש ביתי). בקיצור סידרה כייפית וקלילה שמאוד  נעים לצפות בה, והיא מומלצת מאוד.

מומלץ ביותר! תהנו :)

                                                                             ההמלצה מאת: Chen



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.