מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו

מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו:

http://newdirectwatch.blogspot.com/p/72-megavideo.html


***המאזין***
סדרה חדשה בבלוג:
עכשיו שמגה וידאו נסגר, האתר שווה לזבל חח... אין לכם מה לחפש פה, הכל משם.

אחת שיודעת עם תרגום מובנה

אופי הסידרה:
עלילת הסדרה נפתחת כאשר סרינה ואן דר וודסון, אחת המקובלות בחברת ילדי האפר איסט סייד, חוזרת במפתיע לניו יורק לאחר שעזבה אותה במסתוריות שנה לפני כן אל פנימיה בקונטיקט. במהלך העונה סרינה מנסה לשנות את התנהגותה הרעה שהייתה עד לעזיבתה את העיר. בעת חזרתה היא מגלה שחברתה הטובה ביותר, בלייר וולדורף, הפכה לאויבתה הגדולה ביותר, אך שתיהן לבסוף משלימות וחוזרות להיות חברות. במהלך העונה הראשונה סרינה מכירה אל דן האמפרי, נער בן גילה, ואף נעשית חברתו, למרות המגבלויות החברתיות העומדות ביניהם. לקראת סוף העונה דן וסרינה נפרדים עקב חזרתה לחייה של ג'ורג'ינה ספארקס אל חייה של סרינה. ג'ורג'ינה, אשר הייתה חברתה של סרינה לפני עזיבתה לפנימיה, אינה מרוצה מהשינוי המהותי שחל בחייה של סרינה ומנסה להחזירה אל הדרך הרעה. לאחר שסרינה מסרבת לחדש את הקשר עימה, ג'ורג'ינה מתחילה לפעול נגד סרינה וגורמת לדן להתאהב בה. תוכניתה אינה מצליחה, ובעזרת בלייר, ג'ורג'ינה נשלחת אל מוסד לעבריינים צעירים. בסוף העונה אימה של סרינה ואביו של צ'אק באס, נער נוסף מהשכונה המהווה דמות מפתח בסדרה, מתחתנים. צ'אק רודף השמלות מקיים במהלך הסדרה יחסי אהבה-שנאה עם בלייר, כאשר בסוף העונה הם קובעים לנסוע יחדיו לפריס, אך צ'אק אינו מסוגל להתחייב אל בלייר ולכן לא נוסע איתה בסוף.




עונה 1:          עונה 2:          עונה 3:          עונה 4:
פרק 1           פרק 1            פרק 1            פרק 1
פרק 2           פרק 2            פרק 2            פרק 2
פרק 3           פרק 3            פרק 3            פרק 3
פרק 4           פרק 4            פרק 4            פרק 4
פרק 5           פרק 5            פרק 5            פרק 5
פרק 6           פרק 6            פרק 6            פרק 6
פרק 7           פרק 7            פרק 7            פרק 7
פרק 8           פרק 8            פרק 8            פרק 8
פרק 9           פרק 9            פרק 9            פרק 9
פרק 10         פרק 10          פרק 10           פרק 10
פרק 11         פרק 11          פרק 11           פרק 11
פרק 12         פרק 12          פרק 12           פרק 12
פרק 13         פרק 13          פרק 13           פרק 13
פרק 14         פרק 14          פרק 14           פרק 14
פרק 15         פרק 15          פרק 15           פרק 15
פרק 16         פרק 16          פרק 16           פרק 16
פרק 17         פרק 17          פרק 17           פרק 17
פרק 18         פרק 18          פרק 18           פרק 18
                   פרק 19          פרק 19            פרק 19 
                   פרק 20          פרק 20            פרק 20 
                   פרק 21          פרק 21            פרק 21 - ללא תרגום
                   פרק 22          פרק 22            פרק 22 - ללא תרגום
                   פרק 23
                   פרק 24
                   פרק 25

*פרק 20 של עונה 4 עודכן עם תרגום מובנה*
עונה 4 הסתיימה. עונה 5 תשודר החל מה-26.9.2011.
*כל עונה 2 ללא תרגום מכיוון שלא זמין ברשת לצפייה ישירה או הורדה עם תרגום מובנה*
השקעתי הרבה, אני אשמח לתגובות! :)

70 תגובות:

  1. כמה פרקים יש לעונה?

    השבמחק
  2. לעונה הנוכחית יש 22 פרקים אשר פרק 22 ישודר בתאריך 16.5.2011

    השבמחק
  3. כמה עונות יש בערך לכל הסדרה??((אגב,תודה אתם מדהים!!))

    השבמחק
  4. אנחנו שמחים לעזור ותודה על המחמאה :)
    לפי מה שראתי לסידרה תיהיה עונה 5. בינתיים היא בעונה הרביעית שלה כמו שאתה רואה למעלה.
    חג שמח :)

    השבמחק
  5. למה פרק 18 לא יצא עדין?

    השבמחק
  6. תודה רבהה:))

    השבמחק
  7. מתי התרגום לפרק 18 יצאא!!!?

    השבמחק
  8. הפרק עודכן עם תרגום מובנה.
    שבוע טוב :)

    השבמחק
  9. אני יודעת שאתם משקיעים הרבה ותודה רבה אבל כל פרק שאני פותחת זה מעביר אותי לכאן : http://www.megavideo.com/?v=XPTBV6JQ
    זה ממש מעצבן אתם יודעים איך לתקן את זה??

    השבמחק
  10. הפרקים הוסרו.
    במהירות האפשרית ננסה לתקן זאת!
    סליחה על האי נעימות ותודה על הסבלנות שבוע טוב :)

    השבמחק
  11. יש מצב את מעלה את פרק 19 בבקשההה??

    השבמחק
  12. פרק 19 לא עובד..

    השבמחק
  13. איפה פרק 21 הוא אמור היה לצאת כבר??

    השבמחק
  14. לא הוא לא, הוא יוצא בשעון ישראל ביום שלישי לפנות בוקר ככה, ומכיוון שאנחנו יושנים אנחנו מעדכנים אח"צ ככה, סבלנות!

    השבמחק
  15. אבל למה אין תרגום????

    השבמחק
  16. כי למתרגמים יש חיים ולוקח להם זמן לתרגם.....

    השבמחק
  17. אתה חורג מהתאריכים שהבטחת...איפה פרקים 20 21? אין לי כבר סובלנות:))))

    השבמחק
  18. יהיה עוד עונה? (5)

    השבמחק
  19. כרגע לא ידוע, כשהערוצים יוציאו את הלוח המלא שלהם לחידושים וביטולים (שזה יקרה בזמן הקרוב בערך שבוע שבועיים), נדע בוודאות. :)

    השבמחק
  20. מתי יהיה פרק 22 אם יהיה ???

    השבמחק
  21. העונה הראשונה נתקע לי בפרק 4

    השבמחק
  22. הלינקים שבורים, זה יתקון בקרוב :)

    השבמחק
  23. יהיה עוד עונה?

    השבמחק
  24. אני מאמינה שכן, אבל נדע בוודאות כאשר הרשתות יפרסמו את לוח השידורים שלהם לעונה הבאה :)

    השבמחק
  25. יש פרק 22??

    השבמחק
  26. את תותחיםםםםםםם
    יש רק בעיה עם הפרק ה21

    השבמחק
  27. איזה בעיה יש בו? :S
    ותודה על המחמאות :)

    השבמחק
  28. תגידוו, למה לוקח לכםם כל כך הרבה זמן להעלות את התרגוםם !!!!

    השבמחק
  29. חחחחחח את\ה חושב\ת חייבים לך משו? יש מתרגמים אשר מתנדבים לתרגם לך ולוקח להם זמן. אנחנו מעלים כשיוצא...

    השבמחק
  30. בפרקים 1 ו-2 של העונה הראשונה זה נכנס לאתר הראשי של mega video ולא לקישור של הסידרה.. תוכלו לסדר את זה בבקשה ? [=

    השבמחק
  31. איזו חוצפה יש לאנשים???
    עושים בשבילך את העבודה ועוד יש לך על מה לקטר?!?!
    ממש גועל נפש טול/י קורה מבין עינך!!!

    תודה רבה לאתר...אני ממש מעריכה את העבודה שלכם!

    השבמחק
  32. העונה הראשונה עדיון לא עובדת לי תוכלי לתכן לאותה בבקשה??:)

    השבמחק
  33. אני אתקן בקרוב כרגע אני מסדרת ומארגנת את הבלוג :)

    השבמחק
  34. אההה תודה רבה:)

    השבמחק
  35. מתי יעלה התרגום ? :)

    השבמחק
  36. אני לא יודעת מתי יצא התרגום כי אני לא מתרגמת, אבל כשיצא אני אעלה לכאן :)

    השבמחק
  37. אתר מעולהה!!! תודה! :)

    השבמחק
  38. העונה ה 1 לא עובדת מפרק 4
    ורציתי רק להגיד גם שהאתר הזה ממש טוב!

    השבמחק
  39. למה פרק 22 של עונה 4 לא עובד?? :(

    השבמחק
  40. בעונה הראשונה כל הפרקים (חוץ מפרק 1-4) שאני לוחצת עליהם מעבירים אותי לכתובת הזאת http://www.megavideo.com/?v=XPTBV6JQ
    אפשר לתקן את זה?

    השבמחק
  41. בקרוב אני אתקן, כרגע אני עסוקה בתיקון לינקים אחרים :)

    השבמחק
  42. עונה 2 לא עובד..

    השבמחק
  43. חלק מהפרקים בעונה 1 לא עובדים- כמו 5,6,7 ועוד כמה

    השבמחק
  44. דיייי!!! בבקשה שיהיה כבר תרגום אני לא יכולה יותררר!
    :( :( :(
    אני יודעת שאתם לא אחראים על התרגום אבבל אי אפשר לשות כלום ? :(
    דרך הגב אתם אחלה אתר!!! :)

    השבמחק
  45. בקשר לקישורים שלא עובדים, אני מתקנת עכשיו, מה שאני אמצא עם תרגום אני אשים, מה שלא, לא תיהיה לי ברירה ואני אשים ללאא.

    ותודה על המחמאות :)

    השבמחק
  46. תודה רבה לך הנעמת לי ולאשתי מאוד ,
    תמשיך להתמיד אתה אדם מקסים.
    רב תודות לך

    השבמחק
  47. מתי עולה העונה החמישית?? :)

    השבמחק
  48. תגידי יש מצב שאת מעלה האנה מונטנה או שיש לך קישור של הסדרה במלואה?!בבקשה אני לא מוצאתתתתת

    השבמחק
  49. בעונה ה2 אין תרגום בפרקים הריאשונים

    השבמחק
  50. לאנונימי הראשון, לא אני לא יכולה להעלות את אנה מונטנה.

    לאנונימי השני, לאילו פרקים בדיוק?

    השבמחק
  51. פרק 7 ועד סוף העונה .

    השבמחק
  52. אמרת שאין בפרקים הראשונים ואז אתה אומר 7 עד הסוף? לא הבנתי, אני לא הולכת לבדוק פרק פרק כי אינלי זמן לזה

    השבמחק
  53. זה שני אנשים שונים . אני התכוונתי שמפרק 7 עד הסוף אין תרגום..ואני עברתי כל פרק אז לא צריך שתבדקי . אז את יכולה לעלות את העונה השנייה עם תרגום ?

    השבמחק
  54. אני אתקן את זה בהקדם האפשרי :)

    השבמחק
  55. אתר מדהים!!!(: אבל בעונה השנייה של אחת שיודעת כל הפרקים בלי תרגום!

    השבמחק
  56. תודה על המחמאות :)
    בקשר לעונה השנייה מוסבר ברשומה למה אין תרגום.
    בכל מקרה לחלק יש תרגום ואני גם מעלה עכשיו :)

    השבמחק
  57. וואי איזה אתר נדיר ! אני חיפשתי את הפרקים של העונה השנייה עם תירגום בכל מקום ולא מצאתי ! תודה ענקית !

    השבמחק
  58. גם אני חיפשתי ולא מצאתי.
    יש מעט מאוד פרקים של העונה השניה עם תרגום למשל פרקים 7+8 (שאני העלתי בלעדית לכם - הגולשים באתר) ועוד כמה בהמשך.
    תודה על המחמאות :)

    השבמחק
  59. עונה 2 זה בכלל בלי תרגום :/

    השבמחק
  60. כן אני יודעת אם תקרא ברשומה ובתגובות האחרונות תדע :)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.