מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו

מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו:

http://newdirectwatch.blogspot.com/p/72-megavideo.html


***המאזין***
סדרה חדשה בבלוג:
עכשיו שמגה וידאו נסגר, האתר שווה לזבל חח... אין לכם מה לחפש פה, הכל משם.

ההמלצה השבועית לתאריך 6.6

והשבוע בפינה - פלאש פורוורד






אופי הסידרה:
ב-6 באוקטובר 2009, למשך 2 דקות ו-17 שניות תושבי העולם מאבדים את הכרתםומקבלים הצצה אל העתיד שיהיה להם בעוד כחצי שנה (29 באפריל 2010). כשהם מתעוררים, הם מגלים תוהו ובוהו; מיליוני אנשים ברחבי העולם מתו במהלך איבוד ההכרה ההמוני. סוכן ה-FBI מארק בנפורד מלוס אנג'לס וחברו דמיטרי נו חוקרים את האירוע ומנסים למנוע אירוע דומה בעתיד. עד מהרה כולם מנסים לפענח את מה שראו ולשתף אחרים בחזיונותיהם; רבים נמצאים בקונפליקט בנוגע לעתיד שראו – חלקם משלימים עמו ואף חותרים להשגתו, וחלקם מנסים להילחם בו ולמנוע את היקרותו. צוותו של מארק מנסה לפענח את התעלומה תוך איסוף החזיונות של האנשים.

תמונות:


מידע על הסידרה והמלצה אישית:
הסדרה עוקבת אחר סוכן ה – FBI מארק בנפורד, לאחר שכל האנשים בעולם איבדו את הכרתם וראו את העתיד בעוד חצי שנה. הוא ועמיתו דמיטרי נו חוקרים את העניין. הסדרה מאד מעניינת, מהפרק הראשון מאד מסקרן לגלות מה גרם לעילפון, בכל הסדרה יש כל מיני רמזים וגם תפניות, הסדרה לא צפויה וקורים דברים שבכלל לא העלת בדעתך שהם הגיוניים, וכשהם קורים הם משאירים אותך בפה פעור. סדרה גאונית, רצף האירועים והקשר ביניהם, פאזל שבכל פעם מתגלה חלק אחר שלו עד לגילוי התמונה השלמה. בכל פרק מחדש, מתגלים חלקים חדשים מהפאזל ומהתעלומה, אך נוספים סיבוכים נוספים שצריך לפתור, ויש המון אפשרויות.
הסדרה מסתיימת לאחר עשרים ושניים פרקים בלבד, עם עונה אחת בלבד. אתם בטח שואלים את עצמכם למה סדרה כזו טובה מסתיימת מהר כ"כ? ובכן, התשובה היא שבארה"ב הרייטינג של התוכנית היה נמוך, והחליטו לבטל את הסדרה ולא לשדר אותה יותר, בנוסף בין פרק 10 לפרק 11 היה פער של כ-3 חודשים אשר בגללו אבדו מספר רב של צופים לסידרה. בגלל שלפני שביטלו את הסדרה כבר צילמו את העונה השנייה, הפרק האחרון של העונה הראשונה הסתיים בסוף פתוח, לא ניתן לדעת מה קרה באמת ואיך ויש הרבה עניינים לא סגורים.
הסוף לא צפוי, ולא ניתן להגדיר אותו כטוב או כרע, מצד אחד הסוף טוב ומצד שני רע, לא ניתן להסביר זאת בלי לספר את הסוף ואיני  רוצה לתת ספויילרים, זאת סדרה שבאמת ממש מומלץ לא לדעת כלום עליה לפני שמתחילים לראות, כי כל התפניות והתגליות המפתיעות שמשאירות אותך בפה פתוח נהרסות ברגע שאתה מודע להן מראש.
סדרת מתח משובחת, מומלצת מאד.

מומלץ ביותר! תהנו :)

                                                                             ההמלצה מאת: שרון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.