מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו

מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו:

http://newdirectwatch.blogspot.com/p/72-megavideo.html


***המאזין***
סדרה חדשה בבלוג:
עכשיו שמגה וידאו נסגר, האתר שווה לזבל חח... אין לכם מה לחפש פה, הכל משם.

שקרניות קטנות ויפות עם תרגום מובנה

אופי הסידרה:
"שקרניות קטנות ויפות" הינה סדרה חדשה המבוססת על סדרת ספרים בעלת אותו השם. הסדרה סובבת סביב קבוצה של 4 נשים צעירות אשר מתאגדות לרגל יום השנה השלישי להיעלמותה של חברתן לאחר שהן מקבלות הודעות בהן נמסר שמישהו עומד לספר את סודן. מבית היוצר של: "אחת שיודעת", יומני הערפד"...




עונה 1:          עונה 2:
פרק 1           פרק 1
פרק 2           פרק 2
פרק 3           פרק 3 - ללא תרגום
פרק 4
פרק 5
פרק 6
פרק 7
פרק 8
פרק 9
פרק 10
פרק 11
פרק 12
פרק 13
פרק 14
פרק 15
פרק 16
פרק 17
פרק 18
פרק 19
פרק 20
פרק 21
פרק 22


*פרק 2 של עונה 2 עודכן עם תרגום מובנה*

עונה 2 כרגע משודרת בארה"ב לכן כמה ימים לאחר השידור אני אפרסם לינק ללא תרגום,
וכשיצא תרגום לרשת אני אעדכן. פרק 2 של עונה 2 ישודר בתאריך: 21/6/2011
3 - 28/6/2011
4 - 5/7/2011
5 - 12/6/2011
6 - 19/6/2011



השקעתי הרבה, אני אשמח לתגובות! :)

68 תגובות:

  1. תודה תודה על הפרקים!!!האתר הכי מושקע ומהמם שראיתי!!!המלצתי אפילו לחברים!

    השבמחק
  2. שמחה שאהבת את האתר, כמובן שנמשיך להעלות פרקים ולעדכן :)
    חג שמח

    השבמחק
  3. איך את/ה יודע/ת מתי יעלו פרקים חדשים אחרי פגרה או מתי עונה חדשה תעלה?

    השבמחק
  4. הערוצים מפרסמים תאריכים של שידורי פרקים באינטרנט

    השבמחק
  5. איזה ערוצים?, ורציתי להציע לך להעלות את הסדרה קאסל, היא ממש יפה!

    השבמחק
  6. אחרי כמה זמן בערך את מעלה את הפרקים לאתר אחרי שידורם באר"הב? כל הכבוד על ההשקעה! :)

    השבמחק
  7. קודם כל תודה רבה על המחמאות :)
    דבר שני, הסדרות מקורן בארה"ב (למעט סקינס שמקורה באנגליה). הערוצים המרכזיים המשדרים את הסדרות באתר הם: NBC , ABC , CW ועוד... יש אתרי אינטרנט שמתעדכנים לפי לוח השידורים, ומשם אני יודעת מתי כל דבר ישודר.
    בקשר למתי אני ובנצי מעדכנים. יום לאחר השידור בארה"ב, הפרק כבר מצוי באינטרנט, ואנחנו משתדלים לעדכן את הסדרות הכי מוקדם שאנחנו יכולים ללא תרגום, וכשיוצא תרגום אנחנו מעדכנים.
    בקשר לקאסל, הסידרה תתוסף בקרוב לבלוג.
    חג שמח :)

    השבמחק
  8. חג שמח ותודה רבה ! :) דרך הגב אחלה עיצוב :) :)

    השבמחק
  9. שמחה שאהבת תעיצוב (שלי חח)
    שבת שלום :P

    השבמחק
  10. אתר מעולה!בזכותך השלמתי הרבה פרקים! אני יודעת שהעונה ה2 של PLL עולה בתחילת יוני בארה"ב,מתי היו הפרקים המתורגמים באתר?

    השבמחק
  11. היי
    אני רואה בקביעות פרקים מהאתר. קודם כול תודה רבה על האתר הזה!!!

    דרך אגב פרק 16 ו-17 הם אותו פרק . כנראה טעות

    ושוב תודה על הכל ותתחדש על האתר החדש

    השבמחק
  12. קודם כל תודה רבה על המחמאות, אנחנו שמחים לעזור :)
    שנית, הטעות תוקנה.
    חג שמח ;)

    השבמחק
  13. תודה רבה על האתר!!!
    רציתי לשאול מה הבעיה בפרק בעונה הראשונה...??
    חג שמח!!

    השבמחק
  14. הבעיה הייתה שפרקים 16 ו-17 היו אותו פרק, לכן סידרתי אותה.
    חג שמח

    השבמחק
  15. למה אני לא מצליחה לראות את הפרקים ?
    אתר מהממם :)

    השבמחק
  16. תודה על המחמאה :)
    אני לא מבינה אבל מה הבעיה, בדקתי את הפרקים וכולם עובדים. תוכלי להרחיב?

    השבמחק
  17. אני חולה על האתר הזה!!

    השבמחק
  18. תודה, אנחנו שמחים לעזור :)

    השבמחק
  19. אתר מעולה!!! תודה רבה על האתר... :)
    רציתי לדעת מה הבעיה בפרק 11 בעונה הראשונה??
    חג שמח!! :)

    השבמחק
  20. תודה רבה על המחמאות.
    הלינק שונה.
    שבוע טוב :)

    השבמחק
  21. אממ....סתם שאלה..
    בפרק 14..סימון זאת אלונה טל??? ;)

    השבמחק
  22. תגידי מזה ה72 דקות האלו? יש סיכוי שתורידו אותן?
    למה עושים אותן?
    תודה מראש והאתר מושקע!

    השבמחק
  23. ה-72 דקות זה כי אתה צריך פרימיום לאתר, MV רוצים להוויח גם כסף וזו הדרך שלהם. האתר לא קשור אלינו אלא הוא אתר חיצוני בפני עצמו. על מנת להוריד את ההגבלה אתה צריך לעשות פרימיום.
    שבת שלום ותודה על המחמאות

    השבמחק
  24. אני רוצה להודות למנהלי האתר שעשו את האתר הזה! אני מלא זמן רוצה לראות את PLL ואין לי סבלנות לחכות שזה יעלה למסכים בטלוויזיה פה. ממש תודה על ההשקעה! אני מאוד מעריכה את זה (;

    השבמחק
  25. תודה רבה על המחמאות ושבת שלום :)

    השבמחק
  26. אני רוצה עונה שניה עכשיווווווווווווו יואו איזה מתחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  27. סדרה מהממת!! תודה רבה על הפרקים..
    מחכה כבר לעונה הבאה

    השבמחק
  28. יאי!! היום העונה השנייה מתחילההה!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  29. **מחר... אוף מבאס חשבתי שהיום ה-14... XD
    תודה על הפרקים!!!!

    השבמחק
  30. היום!!!!!!!!!
    OMG!!
    באיזה יום תעלי את הפרק עם התרגום??? :)

    השבמחק
  31. מחר הפרק יהיה זמין ללא תרגום באינטרנט (מכיוון שהיום זה משודר בארה"ב לפי השעון שלהם, ולפי השעון שלהם כשזה משודר אצלהם אצלנו זה בערך 4 בבוקר) לכן מחר אני אעדכן את הפרק ללא תרגום, וכשיתרגמו אותו אני אעלה אותו עם :)

    השבמחק
  32. תודה רבה!!! :)

    השבמחק
  33. סוף סוף זה קורה היום!♥
    תודה רבה על הפרקים!!! כל כך מחכה למחר...
    דרך אגב את מתרגמת?או שאת מוצאת באינטרנט?

    השבמחק
  34. לא, אני לא מרגמת. אנשים אחרים אחראים על תרגום הסידרה וכאשר יוצא תרגום והוא זמין לצפייה ישירה, אני מעלה :)

    השבמחק
  35. אתר מהממי !!! באמת מושקע ויפהה !!
    מתי את מעלה את הפרק הראשון של העונה השנייה??
    אני כבר מתה מלחץ!!!1

    השבמחק
  36. מתי עולה הפרק הראשון של העונה השנייה באתר ?

    השבמחק
  37. הפרק עדיין לא שודר. הוא ישודר בערך עוד כ-4 שעות בארה"ב כשהשעה אצלנו תיהיה ממש מאוחר, לכן אני אשים אותו מחר אחר הצהריים כי אני לומדת.
    כשיעלה לפרק תרגום אני אעלה לבלוג
    תודה על המחמאות :)

    השבמחק
  38. מתי הפרק יעלה אם תרגום ?

    השבמחק
  39. כשהמתרגמים יתרגמו אותו, אני לא יודעת מתי הם מתרגמים.

    השבמחק
  40. פרק אחד מגיע לי למה ווידאו אבל מוזר... עם מלא סרטונים.. איך מגיעים לפרק עצמו??

    השבמחק
  41. ודרך אגב אתר מעולה!!! פשוט תודה!!!!!

    השבמחק
  42. הלינק תוקן, תודה על המחמאות :)

    השבמחק
  43. מתי יהיה לפרק 1 עונה 2 תרגום?!

    השבמחק
  44. לא יודעת, מתי שיתרגמו אותו...

    השבמחק
  45. מי שרוצה את הפרק 1 של עונה 2 מתורגםם הנה קישור!!
    http://www.megavideo.com/?v=6RH8Z6L5

    השבמחק
  46. תודה על התירגום :)

    השבמחק
  47. בקשר לתרגום, לא הייתי כמה ימים בבית כמו ששמתם לב גם לא עניתי לתגובות, לכן לא היה לי זמן לעדכן.
    עידכנתי את הפרק עם תרגום.

    השבמחק
  48. מתי תשימו את פרק 2 לעונה 2?!

    השבמחק
  49. מתי יהיה תרגום לפרק 2 עונה 2 ?

    השבמחק
  50. הפרק יצא רק לפני כמה שעות.. כשיתרגמו אותו אני אעלה

    השבמחק
  51. אתר מדהים,אבל מתי יהיה תרגום של הפרק השני???

    השבמחק
  52. תודה על המחמאות, התשובה לשאלה שלך נמצאת תגובה מעלייך :)

    השבמחק
  53. מתי יהיה תרגום לעונה 2 פרק 2 ?
    [אתר מדהים !!!]

    השבמחק
  54. תודה על המחמאות.
    כשיתגרמו את הפרק אני אעלה :)

    השבמחק
  55. יש תרגום מובנה של הפרק השני בעונה השנייהhttp://www.megavideo.com/?v=25KO5BDE

    והאתר שלך ממש ממש טוב :)

    השבמחק
  56. אתר מושקע ומדהים.כבר לא יכולה לחכות לפרקים הבאים!
    אבל למה תמיד מוצאים את הפרקים המתורגמים לפנייך?

    השבמחק
  57. תודה על המחמאות.
    בקשר לשאלה שלך, אני בודקת מידיי יום ככה ולא תמיד כשאני בודקת זה זמין, לכן אני בודקת ביום הבא ואתם כנראה כל הזמן מחפשים לכן אין לי זמן לעדכן.

    השבמחק
  58. מישו יודע מיזה A ?? אני בלחץ!

    השבמחק
  59. בלי ספויילרים בבקשה :P

    השבמחק
  60. למה היא חייבת לך משהו??לא לא חייבת לאף אחד כלום!!
    חוצפהה של אנשים!

    השבמחק
  61. אנונימי 1- התגובה שלך נמחקה
    אנונימי 2 כרגע לא יצא תרגום כשיצא אני אעדכן אל תדאג ותודה שהגבת לה :P

    השבמחק
  62. מתי יוצא פרק 3 עם תרגום
    אתר 100מם

    השבמחק
  63. לא יודעת כשיתגרמו אני אשים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.