מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו

מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו:

http://newdirectwatch.blogspot.com/p/72-megavideo.html


***המאזין***
סדרה חדשה בבלוג:
עכשיו שמגה וידאו נסגר, האתר שווה לזבל חח... אין לכם מה לחפש פה, הכל משם.

פינת ההמלצה השבועית - לתאריך ה-24.4.2011

והשבוע בפינה - זהות בדויה



תקציר הסידרה:
סידני בריסטו (ג'ניפר גארנר) היא צעירה העובדת 7 שנים בענף סודי ביותר של ה-סי.איי.איי., שנקרא אס.די. 6 (SD-6). לאחר שהיא מספרת לארוס שלה את האמת על עבודתה, אס.די. 6 מגלים זאת, וראש הענף, ארווין סלואן (רון ריפקין), מורה על חיסולו. לאחר שהיא פוגשת בהפתעה את אביה, ג'ק בריסטו (ויקטור גארבר), אותו היא כמעט ולא מכירה, הוא מספר לה את האמת, ש-אס.די. 6 הוא אינו ענף של ה-סי.איי.איי. אלא אויבו הנורא, חלק מרשת ענקית של טרוריסטים, ברית ה-12, שהוא עובד בשבילם ונגדם היא חשבה שהיא פועלת. הוא גם מספר לה שהוא למעשה סוכן כפול, עבור ה-סי.איי.איי. האמיתי. סידני בעקבות זאת, הופכת להיות גם היא סוכנת כפולה עבור ה-סי.איי.איי., במטרה אחת ויחד עם אביה: לנקום בסלואן ולהפיל את אס.די. 6. מגדולות סדרות הטלוויזיה אי-פעם. אסור להחמיץ!


תמונות:

מידע על הסידרה והמלצה אישית:
הסידרה שודרה בין השנים 2001-2006 עם 5 עונות מדהימות, ועלילה מתפתחת ומפתיעה כל פעם מחדש!
השחקנית הראשית שעליה מתבססת כל הסידרה "סידני בריסטו" (או בשמה האמיתי: ג'ניפר גארנר) שיחקה בהופעות אורח קצרות לפני שהתקבלה לתפקיד הראשי בסידרה. לאחר קבלת התפקיד גארנר הוכיחה כי היא אחת מהשחקניות המוכשרות והיפות ביותר של אותה התקופה. הסידרה היא אחת מהסדרות הגדולות אי פעם מבחינת העלילה, הדמויות, השחקנים, וחבל שהיא לא כל כך מוכרת.
אתם בטח שואלים איך סידרה כזאת טובה נגמרת רק בעונה 5? אז זהו, שג'ניפר גארנר נכנסה במציאות להיריון, ומכיוון שלא יכלה עוד להנהיג את הסידרה, נאלצה לזוז מעט הצידה ולהוריד פרופיל ולתת לשחקנית אחת, חדשה לתפוס את מרכז העלילה. הרעיון לא הצליח והסידרה בוטלה בעונה 5 לאחר רק 17 פרקים בעוד שב-4 עונות הקודמות יש לסידרה 22 פרקים.
הסידרה אשר הרעיון מאחוריה גאוני והביצוע עוד יותר טוב, מציגה בכל פרק משימה אחרת. אפשר לראות פרק אחד בלבד באמצע הסידרה ולהבין הכל ואף להנות. עם זאת לסידרה יש גם עלילה מתמשכת וכל הפרקים מתרכזים לאותה מטרה, לסכל נסיונות של ארגוני פשע להגשים נבואה של ממציא בן 500 שנה ובכך להסב סבל רב לעולם.
למי שלא אוהב סופים רעים, אז הסוף של הסידרה מסכם את כל הסידרה, ונותן לך לצאת עם תחושה טובה מהסידרה, לא הכל מושלם בסוף אבל אתה יכול לצאת בהרגשה טובה מהסידרה.
הכי חשוב, זה שלאורך כל הסידרה הרמה האיכותית נשמרת, העלילה לא דועכת, תמיד יש הפתעות חדשות, אקשן טהור כל הזמן משולב עם יחסים אישיים וקונפליקטים המצויים גם ביומיום ואתם מרותקים לכיסא.


מומלץ ביותר! תהנו :)




ההמלצה מאת: Chen

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.