מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו

מדריך לביטול ה-72 דקות במגה וידאו:

http://newdirectwatch.blogspot.com/p/72-megavideo.html


***המאזין***
סדרה חדשה בבלוג:
עכשיו שמגה וידאו נסגר, האתר שווה לזבל חח... אין לכם מה לחפש פה, הכל משם.

השבוע הכי גרוע עם תרגום מובנה

אופי הסידרה:
"השבוע הכי גרוע", סיטקום שמבוסס על סדרה בריטית מצליחה, מספר על סאם בריגס, לכאורה הבחור הכי חסר מזל שיש, שמושך אליו רק צרות וכל דבר שנוגע בו הופך לכישלון חרוץ. העלילה מסתבכת כאשר סאם ומלאני, ארוסתו, מגיעים לסוף-שבוע בבית הוריה במטרה לספר להם כי היא בהיריון וכי הם מתכננים להתחתן, וחוסר המזל של סאם מתבטא במלוא הדרו.





עונה 1:
פרק 1
פרק 2
פרק 3
פרק 4 - חלק 1חלק 2
פרק 5
פרק 6
פרק 7
פרק 8
פרק 9
פרק 10
פרק 11
פרק 12
פרק 13
פרק 14
פרק 15
פרק 16
את השאר לא מצאתי אשמח אם למישהו יש קישורים.
הסידרה השבוע הכי גרוע נגמרה!


השקעתי הרבה, אני אשמח לתגובות! :)

2 תגובות:

  1. תודה רבה אבל פרק 10 בלי תרגום..יש מצב ישלך את פרקים 12 13?ושוב תודה רבה רבה.סדרה אחת הקורעות!

    השבמחק
  2. זאת סידרה תותחית, הסידרה הקומית היחידה שבאמת הצליחה לשפוך אותי כשאני רואה אותה.

    בקשר לפרקים אני התאמצתי מאוד למצוא, אפילו להורדה ולא מצאתי (אני אישית ראיתי בהוט 3 כששודר פעם). אם אני אמצא אני אשים. בקשר לתרגום קשה למצוא ללא תרגום אז אם תרגום זה בכלל קשה.

    מצטערת ושבוע טוב :)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.